понедельник, 15 июня 2015 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати роль фасилітатора в навчанні учнів .
Як можна ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб? Як  можна сприяти навчанню учнів у ролі ?
Як можна використовувати комп’ютерні технології для самостійного навчання учнів?

Створюючи презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні мають з навчальних предметів та зі свого життєвого досвіду.
Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні якісного навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища  перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.







Комментариев нет:

Отправить комментарий